Stefan
Administrator
Solar Studios Executive Producer
Solar Studios 2006-2007
|
Post by Stefan on Aug 9, 2006 17:59:34 GMT 1
|
|
|
Post by jamie on Aug 9, 2006 18:06:51 GMT 1
kooooooooomt ie dan he: RRRRRRRRaaadsel! : een auto gaat met 120 km/h door een bocht naar rechts, welke band slijt er dan het minst De reserve band
|
|
|
Post by jamie on Aug 9, 2006 18:14:09 GMT 1
De benaming van orkanen Sinds kort moeten orkanen ook naar mannen genoemd worden en niet alleen meer naar vrouw. Dat is fout. Weet je waarom orkanen echt vrouwelijk zijn? Als ze komen zijn ze heet en nat en als ze weer weggaan ben je je huis en je auto kwijt.
-----------------------------------------------------------------------------------
Waarom doet een blondje haar bril af tijdens een alcoholcontrole? Dat scheelt toch mooi twee glazen...
-----------------------------------------------------------------------------------
Dokter Jan heeft sex gehad met één van zijn patienten en hij voelde zich al de hele dag schuldig. Het maakte niet uit hoeveel hij probeerde om het te vergeten, hij vergat het gewoon niet. Zijn schuldgevoelens waren gewoon te groot. Maar, af en toe hoorde hij een stemmetje in zijn hoofd dat probeerde die schuldgevoelens kwijt te raken: "Jan, maak je geen zorgen! Je ben niet de eerste dokter die met zijn patienten sex heeft en je zal ook niet de laatste zijn. Je ben nog vrijgezel ook! Laat het maar gaan!" Maar toen hoorde hij altijd weer dat 2e stemmetje dat hem terug in de realiteit schopte:
"Jan... je bent een dierenarts......."
|
|
|
Post by jamie on Aug 9, 2006 18:14:32 GMT 1
|
|
Stefan
Administrator
Solar Studios 2006-2007
|
Post by Stefan on Aug 9, 2006 18:19:52 GMT 1
Whaha, geweldig dierenarts
|
|
|
Post by jamie on Aug 9, 2006 18:20:17 GMT 1
Raadsels:
Er zit een dode man in een kamer. De ramen staan open en de deur zit op slot. Wat klopt er niet?
Zijn hart!
|
|
|
Post by jamie on Aug 9, 2006 18:28:00 GMT 1
deze moest k er nog ff opzetten De duizendste auto De duizendste auto rijdt over de brug en wordt door de politie aangehouden. De agent zegt:Gefeliciteerd !u heeft duizend euro gewonnen. Zegt de bestuurder:Mooi daar kan ik dan mijn rijbewijs van gaan halen.Zegt zijn vrouw:let maar niet op hem hij heeft gedronken.Dan zegt het zoontje op de achterbank: Ik heb toch gezegt dat we met deze gestolen auto niet ver komen. hehe nu stop ik echt hoor
|
|
Daan
Administrator
Solarstudios
|
Post by Daan on Aug 9, 2006 20:43:23 GMT 1
Geweldig Topic.. moet alleen even goed denken voor een oude grap.. ik weet er al 1: Wat is het verschil tussen een bakker en een vloerkleed???..?? nou? nou? nou? .................... Bakker moet vroeg op en een vloerkleed kan blijven liggen
|
|
|
Post by jamie on Aug 11, 2006 20:07:25 GMT 1
zo ik denk dat ik er elke dag wel weer een nieuwe zal opzetten ff lachen das goed voor de mens komt ie dan!!!... Een dom blondje komt een winkel binnen en zegt: "Meneer, mag ik die tv kopen die daar staat?" De verkoper antwoordt: "Nee, ik verkoop niks aan domme blondjes." De volgende dag komt hetzelfde domme blondje met zwart haar binnen en zegt weer: "Mag ik die tv kopen meneer?" En wederom zegt de verkoper: "Ik verkoop niks aan domme blondjes." Weer een dag later komt het blondje nogmaals de winkel binnen met weer een andere haarkleur maar het antwoord van de verkoper blijft hetzelfde. Het blondje zegt gepikeerd: "Ik snap het niet, ik ben toch niet blond meer! Waarom verkoop u die tv niet aan mij!!!" Waarop de verkoper antwoordt: "Omdat dit een magnetron is!" niks tegen blondjes hoor
|
|
|
Post by jamie on Aug 11, 2006 20:20:17 GMT 1
Jantje,
Jantje zit op school. Zegt de juf:Wie zichzelf dom vindt,mag gaan staan. Iedereen blijft zitten. Opeens gaat Jantje staan. Juf:Dus jij vindt jezelf dom,Jantje. Nee,juf",zegt Jantje, maar ik vindt het zo zielig dat u de enige bent die staat.
|
|
|
Post by Davey on Aug 12, 2006 15:28:09 GMT 1
Twee ezels breken in. Na afloop willen ze de boel in de fik steken. Vraagt de ene: "Weet je zeker dat de lucifers het doen?" Zegt de andere: "Ja ik heb ze gisteren allemaal uitgeprobeerd
|
|
|
Post by Davey on Aug 12, 2006 15:32:47 GMT 1
Water met piranha Er staan 3 domme blondjes aan een rivier met vleesetende piranhas Er komt een fee langs en zegt: jullie mogen alledrie een wens doen
Het eerste domme blondje wenst: Ik wil dat ik leer hoe ik moet zwemmen. ze leert zwemmen springt in het water, zwemt en wordt verslonden door de piranhas.
Het tweede domme blondje wenst: ik wil dat ik over water kan lopen. De wens komt uit loopt over water en glijd uit, ze wordt ook verslonden door de piranhas.
Het derde domme blondje west: Ik wou dat ik BRUIN haar had. Ze krijgt bruin haar en zegt, Kijk daar staat een brug!
|
|
|
Post by jamie on Oct 22, 2006 14:59:43 GMT 1
mensen waar blijven die moppen dan jullie wetene r vast wel een paar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by menno on Oct 22, 2006 17:34:05 GMT 1
Een heel goed topic mensen ik vond sommige wel heel sterk
|
|
|
Post by unicorn24 on Oct 27, 2006 11:29:51 GMT 1
Een man die al jaren lang Feyenoord-fan is, gaat met z'n vrouw naar het stadion. Zegt z'n vrouw: "Nou, dat de beste maar mag winnen." Zegt de man: "Loop jij nou ook al over?"
|
|