Daan
Administrator
Solar Studios Executive Producer
Solarstudios
|
Post by Daan on Dec 30, 2007 16:32:59 GMT 1
Beste contactpersonen,
Op zondag 3 februari aanstaande organiseren de Raiders in Den Haag de ‘SUPER-FLAG-BOWL’ Een flag football toernooi geheel in het teken van de SuperBowl XLII. Overdag lekker alvast in de juiste football stemming komen en ’s avonds genieten van de wedstrijd tussen de twee beste teams in Arizona.
Je kan je vanaf vandaag opgeven voor dit toernooi. Er zal gespeeld worden in de volgende categorien:
1. Peewee (9-11 jaar) 2. Cubs (12-14 jaar) 3. Cadets flag (15-17 jaar) 4. seniorenflag (vanaf 18 jaar)
Als je wilt meedoen stuur dan uiterlijk 24 januari een mail naarDankers.T@playfootball.nl
Voor vragen kan je ook contact opnemen via het mailadres
Sportieve groet,
Theo Dankers OKEeeeee!? gaan we weer! wie doen er mee min 5 nodig (min 17 jaar): 1. Daan 2. 3. 4. 5. (Ps: dat ik nu een nieuw tournooi post om aan mee te doen wil nog niet zeggen dat ik de beslissing over het vorige tournooi niet meer zielig, triest ect. vindt. Mja bestuur heeft blijkbaar het laatste woord, ookal zitten daar domme redenen bij.)
|
|
|
Post by jamie on Dec 30, 2007 18:17:31 GMT 1
Ik zou wel mee willen doen maar die dag is vanzelf ook carnaval en tja dat moet ik dan tog vor laten gaan ;D want dat is natuurlijk wel een groot feest . dus succes met dit tournooi. (ps. ben het met je eens hoor Daan, maar het gezeik is bok irri)
|
|
|
Post by unicorn24 on Dec 31, 2007 7:41:01 GMT 1
ik kan niet, maar kan ik bij deze er ook vanuitgaan dat de 13de niet door gaat voor het Dream Team voor iedereen die gaat, veel suc6 en domineer ;D
|
|
Daan
Administrator
Solarstudios
|
Post by Daan on Dec 31, 2007 14:21:23 GMT 1
jub 13e zal idd niet doorgaan .... en nu zal je zien dat niemand op de 3e kan...... kansloos
|
|
Daan
Administrator
Solarstudios
|
Post by Daan on Feb 3, 2008 15:00:11 GMT 1
Deze is vanaaf, jmmr dat niemand kon.
Weet iemand wanneer de volgende is?? ;D
|
|
|
Post by jamie on Feb 4, 2008 18:28:17 GMT 1
op dit moment is er nog geen ander toernooi voor zover ik weet
|
|
|
Post by 163 on Apr 14, 2009 9:29:42 GMT 1
Arizona Budinger wow goldd¨¦clare le projet de NBA TUCSON, Ariz (AP) - Arizona junior avant Chase Budinger dit qu'il est l'embauche d'un agent et se rendre disponible pour le projet de la NBA. Budinger a fait l'annonce wow gold mardi, le m¨ºme jour Sean Miller a ¨¦t¨¦ pr¨¦sent¨¦ comme le wow goldnouvel entra?neur Arizona. Budinger en moyenne wow goldde 18 points et 6,2 rebonds par match en moyenne et de 19 points dans les Wildcats de "trois wow goldmatchs du tournoi NCAA. Budinger dit qu'il wow goldsentait qu'il ¨¦tait pr¨ºt pour le wow goldd¨¦m¨¦nagement. Junior centre Jordan Hill wotlk gold ne dirais pas qu'il ferait aussi pro, mais il ya wow wotlk la sp¨¦culation g¨¦n¨¦ralis¨¦e, il le fera. ............................. Gamecocks "Downey erkl?rt fr¨¹hen Entwurf f¨¹r die NBA Columbia, SC (AP) - South Carolina wow gold Junior Devan Downey macht sich f¨¹r die NBA Entwurf ohne die Einstellung eines Agenten, dh er kann seinen Namen bis zum 15. Juni und wow gold eur noch in die Schule. Das 5-Fu?-9 Schutz der Bekanntgabe wow goldseiner Entscheidung Dienstag. "Ich f¨¹hle mich an diesem Punkt wow goldin meiner Karriere ist es wichtig f¨¹r mich, um den Entwurf der Gew?sser, um zu sehen, was der n?chste logische Schritt in meiner Basketball-Karriere wow gold eur ist", sagte Downey in eine Erkl?rung.
|
|
|
Post by 163 on Apr 14, 2009 9:38:57 GMT 1
|
|
|
Post by aaaaaaaaaa on Jun 26, 2009 7:51:02 GMT 1
|
|