|
Post by unicorn24 on Dec 29, 2007 7:19:06 GMT 1
Want ik heb gehoord dat er "sancties" kunne volge dus wil het ff zeker wete, want dan gaan we alles doen om heen te gaan....
dus weet iedereen de mogelijke risico`s van ze Keuze, en gaan we hier 150% voor of niet ... ? .. ¿ .. ? ...
|
|
|
Post by unicorn24 on Dec 29, 2007 7:26:10 GMT 1
[glow=red,2,300] Ik wil Heen,[/glow] maar alleen als ik cker weet dat ik kan spelen als ik aankom, want ik neem ook een risico want moet enkele dagen na die wedstrijddag examen voor me auto rijbewijs en stel dat ik iets ergs op loop wordt dat veel gezeik, maar ik ben bereid dat risco te nemen. Dus hebbe we 5 dreamteam spelers, en kunne we spele want als beide vragen met JA beantwoord kunne worden zal ik er staan, Koste wat Kost want american football is mijn ding dus pak elke kans om te spelen, en het is altijd leuk om Tricky flag te spele met mense waar ik al jaren mee speel..... ;D
|
|
Daan
Administrator
Solar Studios Executive Producer
Solarstudios
|
Post by Daan on Dec 29, 2007 11:47:29 GMT 1
Ik heb ook ja ingevuld Heb nu nog wat meer emails gelezen over dit gebeuren, en daar staan dingen in als: "De reden is niet belangrijk, het bestuur heeft besloten". Dan val ik egt van me stok als ik dat lees.
|
|
|
Post by jamie on Dec 29, 2007 12:17:15 GMT 1
Ik doe koste wat het kost mee aan het flagtoernooi , voor de rest kan het me niks schele . we hebben al een team dus we kunnen ingeschreven worden. en ja ik ga er [glow=red,2,300] 200%[/glow] voor.
|
|
|
Post by jamie on Dec 29, 2007 15:39:05 GMT 1
Ik trek me bij deze toch terug om door te gaan voor het toernooi, er is te veel gezeik en daar heb ik geen trek in het hoort leuk te gaan tussen ons en het bestuur, (ik ben niet gehersenspoeld hoor) omdat ik opeens van andere gedachten ben maar ik heb er gewoon even goed over nagedacht. greetzz
|
|
|
Post by ruud on Dec 29, 2007 18:12:31 GMT 1
sorry jongens..
maar ik trek me bij deze ook terug uit het toernooi, ik heb dr ook goed over nagedacht en zodoende tot deze beslissing gekomen
Greetzz
|
|