Post by chililawarquo on Feb 9, 2022 7:16:38 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ KingGodCastle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KingGodCastle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel kristallen ▞▞▞
▞▞▞ KingGodCastle 2022 version ▞▞▞
Dus het is best leuk, maar God man, de beloning om te winnen is verstikkend. Het is onmogelijk om nieuwe helden te krijgen zonder te betalen, en meestal een hele hoop te betalen
Het is echt een geweldige game, maar mijn god, los je stabiliteitsproblemen op. Ik moet het spel na 5 minuten stoppen omdat het zo vaak crasht. Als ik opnieuw probeer in te loggen, staat er onderhoud aan de gang, wat b.s. Het is triest dat het zo speelt, want dit heeft zoveel potentie
King God Castle ยุทธศาสตร์ ouc
Ik genoot echt van dit spel totdat ik het punt bereikte waarop ik pvp kan doen 2e wedstrijd ronde 5 van 7 Ik heb 3 2 zilveren sterren, 2 2 koperen en 1 enkele koperen stereenheid met 1 gouden laag uitrusten tussen alle eenheden.., vijand die is terug geweest en heb nu 2 eenheden met roze ster en de rest gouden ster en 2 roze apparatuur .... Ik begrijp dat het "willekeurig" is, maar dat is belachelijk dat er niets is om te voorkomen dat het volledig eenzijdig is. Zelfs toen ik elke ronde in mijn eerste won, was de andere man nog steeds op gelijke voet.
Dit is verrassend een superleuk spel, ik wist niet zeker of ik het leuk zou vinden, maar ja. Leuke strategie, ik moet eigenlijk helden verplaatsen om te winnen, het is een beetje zwaar voor de betalende kant, munten en wat niet, zijn traag, maar het is echt goed. Mijn enige probleem is een probleem dat ik heb met veel games. Geef me alsjeblieft de mogelijkheid om te betalen zodat ik de beloningen kan krijgen zonder advertenties te bekijken. Zonder die optie ben ik bang dat ik uiteindelijk wegloop bij dit geweldige spel.
Kan niets doen! Het Halloween-evenement heeft ervoor gezorgd dat het spel volledig is verbroken. Het spel heeft geen toegang tot de winkel, het hoofdgebied (de campagnes), de gilden, ALLES!
echt coole en unieke turn-based rpg! evenementen zijn praktisch onmogelijk, de Lich is onmogelijk, de meervoudige opvallende baas is onmogelijk, ik ben op elk niveau verslagen. Ik heb geen interesse meer om het te proberen, maar waardeer het concept. Het beste
King God Castle ยุทธศาสตร์ ouc
De game loopt vast bij het communiceren met de server wanneer ik de run beëindig. Heb het spel meerdere keren opnieuw opgestart, maar het blijft hetzelfde. Ik geloof dat het geen wifi-probleem is omdat ik andere games speel die een constante verbinding vereisen (moba en battle royale) en ik krijg er geen problemen mee. Ik vind ze leuk, heb alleen wat hulp nodig bij het oplossen van dit probleem
De gacha-tarieven van de game zijn verschrikkelijk...
we weten allemaal dat het een goede game is, maar je game forceert altijd close-dev, repareer het alsjeblieft.🤦♀️
Geweldig spel. 1 groot probleem echter. Zodra ik de pas kocht, werd de game de volgende dag geüpdatet en nu krijg ik de app niet aan de gang. Ik heb geprobeerd de installatie ongedaan te maken/opnieuw te installeren en het werkt nog steeds niet! Jammer, want ik heb er echt van genoten. Als ik een oplossing kan krijgen, zal ik de beoordeling upgraden. Elk advies zou welkom zijn, bedankt.
Eenvoudig maar zeer uitdagend, ik raad je aan om te spelen, want dit is eigenlijk een fatsoenlijk spel. Elk personage is uniek op zichzelf en de vijand is op elke manier behoorlijk gevarieerd, elk personage kan worden geüpgraded en heeft verschillende manieren om je te vermaken. Hoewel sommige interactieve gebruikersinterfaces moeten worden aangepast en gerepareerd zodat de speler ze gemakkelijk kan gebruiken, biedt deze game veel plezier, verstand en tactiek, zodat spelers deze game kunnen waarderen.
Goed spel. Kun je nog een modus toevoegen?
Het spel is geweldig, ik vind het erg leuk, maar ik kan niet meer spelen, beloningen die verloren gaan omdat "er een fout is opgetreden" maken me gek... Het spel loopt vast als ik de baas al had verslagen, en niets is opgeslagen... Het is triest, want ik vond het spel leuk, maar ik kan niet... Oh, en het is niet mijn apparaat, ik kan veel complexere spellen spelen.
Zou geweldig zijn als het niet de hele tijd crashte.
Verschrikkelijk, hoe vaak ik ook probeer een account aan te maken en het vertelt me dat het al bestaat, ook al zijn het maar willekeurige letters en cijfers
Spel is geweldig. Alleen jammer is hoe onmogelijk het is om een nieuwe held te trekken.
Cooking Max: Cooking Games આર્કેડ ixgo
Spel voor één speler waarvoor een verbinding nodig is om te spelen... En spelen is hier een groot woord voor, omdat de ontwikkelaar om de een of andere reden heeft besloten dat je niet zoveel kunt spelen als je wilt en een energiesysteem heeft ingebouwd. Ook crashes/ bevriest constant en het lettertype verandert zo nu en dan in rare hiërogliefen. Geweldig idee (PvE autochess), Vreselijke implementatie.
Ik kreeg een bug dat elke keer dat ik iemand een niveau hoger bracht, het spel vastliep. Soms verschijnt er een Koreaanse knop voor een hoger niveau wanneer het spel vastloopt.
Was een goede game, maar nu als ik hem open, staat er update naar de nieuwste versie open play store om bij te werken en er staat alleen dat er geen update is
Ligt het aan mij of verbrandt deze app de batterij als een gek. Ik heb een pixel 4xl en deze wordt snel heet en brandt na ongeveer een uur door het grootste deel van mijn lading. Nooit dit probleem gehad met andere games of apps. Heb je een bitcoin miner of zo? Gelieve te optimaliseren. Voor de rest een goed spel.
Ik hou echt van dit spel, zelfs de moeilijkheidsgraad! Hoewel charter drop rate extreem laag lijkt, zelfs daarmee geniet ik echt van het spel. Ik verloor echter al mijn goud en kristallen.
Hoi. Ik heb tot nu toe maar een paar keer kunnen spelen, maar ik vind het er goed uitzien en geweldig spelen! Het artwork is geweldig en doet me denken aan het eerste tactiekspel dat ik eind jaren 90 op de PlayStation speelde en voltooide als Final Fantasy Tactics. Beste wensen aan alle betrokkenen.
Ben er eerlijk gezegd dol op. De nieuwe kaarten tarieven zijn goed. Het spel zelf is goed. De arena is ook redelijk goed, maar ik geloof dat het matchen van andere spelen op hetzelfde niveau enorm zou helpen, tenzij je hoog in de arena zit. Misschien zouden wat nieuwe minigames cool zijn, maar dat zou voor een aantal hella toekomstige updates zijn. Over het algemeen is het een leuk spel dat strategisch denken vereist om de vijanden te kunnen verslaan.
Spel is goed, maar tijdens gevechten wordt altijd verbinding verbroken
Leuk spel dat gemakkelijk genoeg is om te begrijpen, maar veelzijdig genoeg om interessant te worden naarmate je er meer diepgang in stopt. Alles is gratis te verdienen in de loop van de tijd, dus het is niet betalen om te winnen, wat leuk is!
Erg leuk en ik ben nog geen bugs tegengekomen. Zou leuk zijn als je wapens van het ene personage naar het andere zou kunnen verplaatsen, ook het krijgen van nieuwe helden is belachelijk moeilijk. Ruim een maand gespeeld en maar 1 gekregen.
Het is een spel met een aantal interessante mechanica. Zoals alle mobiele games tegenwoordig, heeft het echter een heleboel P2W-inhoud en een op edelstenen gebaseerd systeem. Ik kon twee weken spelen toen het belachelijk begon te worden, tenzij je edelstenen/munten koopt.
altijd verbinding maken met de server na invasies. geen probleem met isp
ik vind het spel echt leuk, het is erg leuk, maar er zitten veel gebreken in gemakkelijk door het gewoon te sluiten en opnieuw te openen, maar het wordt behoorlijk vervelend, 3. het maakte mijn telefoon erg heet, 4. het kostte zoveel van mijn ram
Deze game heeft veel leuke functies die hem geweldig maken voor urenlang speelplezier. Het spel is solide als je het eenmaal begint te begrijpen. Zeer slordig, op een goede manier. Nadeel is dat gevechtsenergie (voedsel) beperkt hoeveel je kunt spelen. Kijkbare video's voor goud zouden ook leuk zijn.
voordat deze game episch was, voel je je nu laggy en heb je kans om elke tik op een pictogram te bevriezen.
Geweldig spel en zeer verslavend, enige nadeel is zwaar slecht geoptimaliseerd, waardoor mijn telefoon als een gek oververhit raakt terwijl de batterij leegraakt. Zelfs AAA-titels kunnen dat niet.
Leuk spel. Het enige probleem dat ik heb, is dat je na elke dungeon-run opnieuw moet inloggen. Zeer tijdrovend. Ik zou hoger beoordelen, maar dit probleem is behoorlijk groot.
KingGodCastle Strateške igre yqzf
leuk genoeg, maar op de een of andere manier de slechtste delen van zowel hoge variantie als vage herhaling raken ... nieuwe karaktersnelheid leek prima, maar ik vond zelden een gebruik voor hen vanwege bestaande karakterniveaus (dus misschien waren ze toch te zeldzaam). Latere levels werden sadistisch gimmicky, wat aantoonde hoeveel karakters/relikwieën geen specifiek nut hadden buiten even gimmicky builds (ervan uitgaande dat je maalt/uitgeeft om ze te laten gebeuren). De finale was een batch van 4 god-rollen met niets nieuws.
Betaal om spel te winnen, gameplay is gewoon ok, maar het is zo onevenwichtig voor pvp
Deze game is geweldig, echt grappig dat tegenwoordig niet veel games meer hebben. Mijn enige zorg ermee is dat aan het einde van een level de game zegt dat het verbinding maakt met servers en zo blijft totdat ik de game weer open.
Ik ben dol op het spel, maar door een bug kan ik me niet aanmelden met mijn Google-account, maar blijft het zeggen uisigninrequired
De game was redelijk, maar leek altijd serveronderhoud te hebben. Het is goed om de servers draaiende te houden, maar elke keer als ik probeer in te loggen, zou dit dit zeggen. Het maakte niet uit of het 8 uur, 14 uur of 23 uur was.